eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych › Re: Prawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych
  • Data: 2019-01-23 19:46:32
    Temat: Re: Prawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > Ale ludzie tego nie rozumieją. Wydaje im się, że TVN wykrył straszną
    > zbrodnię. Nie dostrzegają, że całym złem było rozpowszechnienie tej
    > informacji,

    Nawet nie wiem jak to skomentować.

    Czyli, gdy na jakimś pseudo koncercie pozbawione mózgu pokemony drą ryja
    "śmierć pedałom" czy "biała Europa", to wszystko w porządku, tak?
    A źli są ci, co widzą problem?

    > a nie zabawa tych kilku.

    Zabawa.
    Ja pierdolę...

    > Oczywiście trudna do zrozumienia,

    Serio? Trudna do zrozumienia?
    Jaki poziom IQ trzeba mieć, żeby zakumać co oni w tym lesie robili?
    Ręce opadają.

    Pozdrawiam
    Piotr