eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych › Re: Prawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych
  • Data: 2019-01-24 09:48:34
    Temat: Re: Prawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23-01-19 o 19:24, Shrek pisze:

    > Tak jak śledczy uzna za stosowne, prokurator postawi zarzut a sąd oceni.
    > Może być cyrograf podpisany krwią, moga być zeznania świadka, może być
    > nagranie ze wspólnych ćwiczeń ze strzelana z kałasza w lesie. Bez
    > znaczenia - karalna jest już sama przynależność.

    Strzelanie z kałacha w lesie - jeśli nie jest hukowy - jest zabronione,
    chyba, że to strzelnica. Ale zdarzało mi się w różnych okolicznościach
    spotykać z szeregiem ludzi o różnych poglądach - bywało, ze w lesie - i
    nigdy nie utożsamiałem sie z ich poglądami.

    > Tak sobie tłumacz - argumenty dostałeś powyżej. Ustawę też ci zacytować?

    O przynależności do stowarzyszeń?

    > To zaczyna być przerażające, że policjanci nie mają zielonego pojęcia o
    > podstawach swojej roboty i raz po raz potwierdzają, że dowcipy o
    > milicjantach nie były tak do końca bezpodstawne,
    >
    > Naprawdę przydałoby się kiedyś te twoje głupoty zebrać do kupy i wrzucić
    > na mistrzów.

    Nie wszystko, czego Ty nie rozumiesz, jest głupotą.