eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych › Re: Prawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych
  • Data: 2019-01-23 20:25:08
    Temat: Re: Prawda TVN: Sześciu uczestników spoza TVN i KOLEJNYCH sześciu oskarżonych
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Potwierdzamn - to samo czytałem w faktach i mitach!
    >
    > Shrek

    Czyli jak w "Faktach i Mitach" napisali że Jankowski to pedofil [A]
    to znaczy że to kłamstwo nawet jak po 14 latach GW zmieniła front?
    W 2004 GW w tytule walnęła takie ładne słówko "POMÓWIENIE" [B]
    Co w 2004 dla GW było pomówieniem już w 2018 stało się dla GW prawdą! ;-)

    [A] http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,2425
    1838,kolejna-ofiara-ks-jankowskiego-zabiera-glos-mam
    -ogromna-zlosc.html
    > 06.12.2018 21:45
    > [...] Oskarżenia o molestowanie przez ks. Jankowskiego sięgają 2004 r.,
    > kiedy to o wykorzystywanie nieletnich oskarżyła duchownego matka
    > jednego z ministrantów. Sprawę opisało antyklerykalne pismo "Fakty i
    > mity" [...]

    [B] http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114873,2211
    476.html

    --