eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawa wynikające z gwarancji...pytanieRe: Prawa wynikające z gwarancji...pytanie
  • Data: 2005-09-29 08:15:36
    Temat: Re: Prawa wynikające z gwarancji...pytanie
    Od: "sundayman" <s...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    ).
    >
    > Kto jest gwarantem? Twoja firma czy dystrybutor?
    > Sakowski <p...@s...pl>

    Raczej dystrybutor. Karta gwarancyjna jest oczywiście podbijana przez sklep
    u nas, ale sprzęt jedzie do Warszawy do dystrybutora.
    I jest oczywiśćie w gwarancji punkt, że naprawa powinna być wykonana w ciągu
    14 dni, natomiast kolejny punkt zawiera zastrzeżenie, że w przypadku
    potrzeby sprowadzenia części z zagranicy czas te może ulec wydlużeniu,
    chociaż w tym przypadku to raczej nie ma miejsca.

    I, jak wspominalem, nie zdarzają się u nas takie przypadki, pech chcial, że
    jak już się zdarzylo (ja tu pracuję 4 miesiąc, i to pierwsza taka sytuacja),
    to musialo trafic na nerwusa... :) Rzecz dotyczy mnie o tyle, że to ja
    odbieralem sprzęt od gościa, i to do mnie lecą pretensje, mimo, że
    zasadniczo wysylka sprzetu nie należy do mnie...

    pozdrowienia



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1