    From: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawa konsumenta
    Date: Sun, 18 May 2008 00:51:45 +0200

    wiadomości news:g0k0sd$cgv$1@news.onet.pl...

    > Czy śmierć człowieka wyceniałbyś jako masa jego ciała
    > pomnożona przez cenę kilograma żywca?

    Litosci - mowimy tu o obcieciu wlosow. tych samych wlosow, ktorych setki
    gubi kazdego dnia, tych samych, ktore odrastaja. Nie widzisz roznicy?

    > To o czym napisałeś to nie straty moralne tylko jak najbardziej
    > materialne - uszczerbek na możliwości zarobkowania do czasu
    > odrośnięcia włosów.

    Probuje sobie wyobrazic zawod, ktory wymaga tych 20 cm wlosow. Beta testerka
    konskich ogonow?:)Kobieta wpadla w przesadyzm, a wy ja jeszcze podkrecacie.
    Po pierwsze - nie wiemy w jakim stanie byly te wlosy - gdy sie ma dlugie
    wlosy, to one niszcza sie w sposob niekontrolowany - koncowki sie strzepia,
    rozdwajaja etc. Jesli odpowiednio dlugo nie chodzi sie do fryzjera to dolna
    czesc wlosow jest po prostu w stanie nie nadajacym sie do niczego innego jak
    radykalnego obciecia bo jest to po prostu postrzepione, nierowne siano. To
    mogl byc powod obciecia wlosow. Druga sprawa - we wszystkich znanych mi
    gabinetach fryzjerskich klientka siedzi vis a vis duzego lustra i dlatego
    nie moge pojac jakim cudem autorce postu obcieto 20 cm bez jej zgody. Na
    milosc boska to nie byl ulamek sekundy. Fryzjerki damskie nie operuja
    sekatorem. podcinanie/obcinanie dlugich wlosow to zabawa na dobry kwadrans.
    Jesli nie chciala miec podcietych wlosow to wystarczylo zrobic larum gdy
    zobaczyla nozyczki w rece fryzjerki albo juz po pierwszym obcietym pasemku.
    A juz zrobienie komus grzywki wbrew jego woli, bez trzymania kogos na muszce
    przekracza moja wyobraznie

    Reasumujac - nie wiem jaka strata jest owe 20 cm - albo miala rzeczywiscie
    dlugie wlosy i te 20 cm to jest problem niezauwazalny, albo miala wlosy
    poldlugie i wlasnie jest obcieta na zapalke. W obu przypadkach - bez
    histerii. Text "w w pewnym momencie zorientowalam sie ze zostalam obcieta za
    krotko" przypomina mi dowcip z o anemiku, ktoremu uciekly zolwie - "to byl
    moooooooooooment". Domagac sie zwrotu pieniedzy za zle wykonana usluge i
    dozywotniej znizki na inne zabiegi fryzjerskie i dziekowac Bogu - bo idzie
    lato i bez dlugich wlosow moze miec ono zupelnie nowy, w sensie
    termoregulacji, wymiar:)

    HaNkA

    PS - zeby nie bylo, ze nie wiem o czym pisze. Wlosy mam po pas. A
    najbardziej drastyczna zmiana ich wygladu byla w 8 klasie gdy przed jedna z
    dyskotek z dlugosci duzo dluzszej niz "po pas" kazalam sobie obciac na
    pol-mesko. Mina mojej mamy, gdy wrocilam do domu od fryzjera - bezcenna:))