eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawa konsumentaRe: Prawa konsumenta
  • Data: 2008-05-16 13:13:35
    Temat: Re: Prawa konsumenta
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Any User" <u...@a...pl> napisał
    >>
    >> Żartujesz? Kobiecie świat się zawalił a ty mówisz o rekompensacie
    >> rzędu 10 zł?
    >
    > To nie Ameryka, w której sądy przyznają milionowe odszkodowania za
    > byle gówno.

    To dobrze.

    > Żyjemy w normalnym kraju,

    żartowniś :)

    > w którym odpowiedzialność wykonawcy usługi ograniczona jest do
    > wysokości *obiektywnych* (tj. m.in. mierzalnych) szkód jej odbiorcy.
    >
    > Jeśli autorka wątku jest w stanie wskazać obiektywne efekty złego
    > wykonania fryzury (tj. inne, niż "jej się świat zawalił", bo to
    > żaden argument), to może być mowa o odszkodowaniu.

    To o czym piszesz to odszkodowanie. Istnieje jeszcze takie coś
    jak zadośćuczynienie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1