  • Data: 2008-06-18 20:32:17
    Temat: Re: Prawa autorskie - pytanie [OT]
    Od: "kendy" <...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Gambit niby powazna firma a takie przepychanki stosuje?

    hahaha...kiedys to moze byla powazna firma, ale teraz stosuja rozne 'triki'
    :)
    prezes ma 'alergie' na nas bo nie chcielismy grac tak jak jemu pasowalo (a
    jego zagrywki nie byly zgodne z prawem o czym zostala poinformowana
    prokuratura stad np. to pismo odnosnie praw autorskich :) zwykla 'odgrywka'
    zeby tylko cos 'napisac' :) najzwyklejsza polska zawisc :)

    >Bierzesz towar od nich czy przez jakiegos posrednika?

    od nich nie biore bo dostaje lepsze ceny od ich kontrahenta, poza tym nie
    mam ochoty tam jezdzic

    >*wydaje mi sie* ze jak zamienisz ich znak towarowy na informacje, ze
    >oferujesz do sprzedazy plyty firmy Gambit sp. z o.o. z Lubawki to moga Ci
    >nafiukac (jakos musisz dostarczyc konsumentowi informacji o sprzedwanym
    >towarze)...

    tym bardziej ze dzialam w dobrej wierze i nie podmnieniam niczego - towar
    gambitu jest towarem gambitu, i paradoksalnie za darmo ich reklamuje :)
    no ale trudno sie doszukac logiki w zwyklej checi zemsty :)

    >A ze taki tekst bedzie sie gorzej prezentowal niz logo, to pewnie
    >podskoczy Ci obrot i rabaty na towary Polonitu i Frenzelitu :D o czym nie
    >omieszkasz poinformowac handlowcow z Lubawki.

    Byle dalej od niech :) A jaki fajny czarny PR stosuja wobec naszej firmy :)
    co rusz klienci podsylaja mi jakies 'kwiatki' w ich wykonaniu :)
    Jednak mistrzem u nich jest ich 'radca' prawny vel adwokat :) Jest tak mocny
    ze na sprawe z nami zatrudnili prawnika z kancelarii :)
    To chyba swiadczy o poziomie ;)

    k.