  • Data: 2009-06-20 15:18:10
    Temat: Re: Prawa autorskie pracownika
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "mp0011" napisał:
    > Wynagrodzenie otrzymywałem według umowy za wykonywanie
    > obowiązków operatora DTP, projekty graficzne oraz opiekę informatyczną
    > nad sprzętem, a nie za "wykonywanie innych zleceń pracodawcy", bo tego
    > w umowie nia mam. Więc należy się oddzielna zapłata za strony?

    weź może opisz cała sytuację jeszcze raz, to znaczy kto jest w posiadaniu
    stron kture ty napisałeś (wdomu, czy w pracy, nieważne gdzie skoro takich
    obowiazkuw w umowie nie miałeś), jesli ty dysponujesz tą stroną to ją zwiń i
    po problemie,
    jeśli pracodawca dysponuje twoją stroną (bo mu ją pokazałeś) natomiast nie
    zapłącił ci za nią, zgłoś sprawę do sądu (jesli będziesz potrafił udowodnić
    że to twoje autorstwo a pracodawca nie udowodni ze legalnie wszedł w jej
    posiadanie to zabuli)