  • Data: 2009-06-21 13:39:35
    Temat: Re: Prawa autorskie pracownika
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości
    news:7833d4c4-6c50-452f-b768-d3bcf5340e0a@t10g2000vb
    g.googlegroups.com
    mp0011 <m...@g...com> pisze:

    > W momencie wykonywania strony miałem przyjacielskie stosunki z szefową
    > i jej mężem i temat wynagrodzenia za stronę nie był poruszany,
    > podobnie jak temat praw autorskich. Teraz jednak sytuacja się
    > diametralnie zmieniła.
    > Na podobnych zasadach wykonywałem prezentacje multimedialne (flash),
    > banery internetowe, grafikę 3D, filmiki 3D itp.
    > Liczyłem np. na podwyżkę, premię, awans, ale nic z tego.
    A jednak premię otrzymałeś.
    Wprawdzie w naturze, ale zawsze.
    Tą premią jest wiedza, że pomiędzy pracodawcą a pracownikiem nie ma
    "przyjacielskich" stosunków, są co najwyżej pozory i na to dałeś się nabrać.
    Tą premią jest także wiedza, że nie robi się niczego w ramach stosunku
    pracy, co wykracza poza umową określone obowiązki bez pisemnych postanowień
    co do dodatkowego wynagrodzenia.
    I wreszcie tą premią jest także wiedza, że wszelkich wątpliwych poleceń
    służbowych należy żądać na piśmie.

    To jest całkiem niezła premia, uważam. Stary, nie marudź - jesteś do
    przodu! ;))

    --
    Jotte