  • Data: 2017-11-09 13:54:06
    Temat: Re: Prawa autorskie
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem skąd bierzesz tę pewność siebie, bo zdecydowanie nie ma ona
    > wsparcia w Ustawie, a trzeba być sporym optymistą aby nie widzieć w
    > masowym kopiowaniu tysięcy utworów ze źródeł wewnętrznych naruszenia
    > interesów twórców.

    To się zdecydujcie czy mówicie o prawie polskim i obowiązujących tu i
    teraz przepisach czy akademicko o jakimś zamorskim prawie autorskim?

    (Wątkotwórca chciałby wiedzieć jak jest :-) )

    Widzę że znacząco został tu zawężony dozwolony użytek osobisty.

    Zmieniła się interpretacja? czy trafiłem na lobbystę :-)

    PS. Mam na dyskach wiele plików z nagranymi audycjami radiowymi.
    (bo takie lubię;) )
    Nawet nie są to kopie płyt w mp3 czy ripy z CD.
    Po prostu pliki audio.
    Mam się bać? jestem złodziejem?

    PS2. pewnie mam też pliki z Tidala lokalnie zapisane.