  • Data: 2005-11-03 21:47:48
    Temat: Re: Prawa Kontrolera MPK
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Aleksander Kwaśniak" <k...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:dkdn2e$l9q$1@inews.gazeta.pl...

    > Może i miałbym inne zdanie, gdyby nie parę Twoich wypowiedzi na temat
    > kontrolerów biletów w ogóle, a mojej osoby w szczególności.

    juz na samym poczatku, przy moim sprzeciwie z gory zalozyles ze jestem
    gapowiczem, pokazujac tym samym swoj poziom
    (pomijam juz metamorfoze jezlei chodzi o twoj sposob wyslawiania sie,
    przerzutka z "podworkowego jezyka" na "urzedowy" i nadzieja ze nkt w
    archiwuj google nie przyuwazy Twojego propagowania
    hilteryzmu. ) otoz dla twojej informacji przez 5 lat kiedy bylem zmuszony
    jezdzic przytulkiem (pocoagiem podmiejskim) ZAWSZE mialem bilet miesieczny,
    jednak jak widac wyrobilem sobie poglad - widac jaki - na co niektorych
    konrolerow jak myslisz czemu tak sie stalo?

    Czy jezeli nazwe dziennikarza interwencji z akjci "o jednego mniej" kretynem
    za to ze czlowieka
    umawiajacego sie na seks z 14 latkiem nazywa pedofilem,na zwyczajniej w
    swiecie go szmaci (pomijam moralnosc takich randek, to akurat nie ma
    znaczenia) , oznacza to ze ja jestem pedofilem?

    Czy jezlei bydlo nawujace do kary smierci wobec osoby ktora zostala
    zatrzymana , ktorej nie udowodniono winy nazwe chwatsami bedzie to oznaczalo
    ze poperam przestepcow, badz jestem
    morderca ?

    Mniejwiecej taki sposob myslenia przedtsawiasz...

    nie jest to jakos sczzegolnie madre.

    P.