  • Data: 2005-11-02 10:50:04
    Temat: Re: Prawa Kontrolera MPK
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Aleksander Kwaśniak" <k...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:dk037l$g4s$1@inews.gazeta.pl...

    > Ubliżasz sam sobie porównując się z tutejszą większością.

    ty wcale, caly czas pokazujesz jaki poziom reprezentujecie.
    Znajomoscia przepisow tez nie grzeszysz, zreszta jak wiekszosc ktore wymysla
    sobie rozne bzdury :D

    > Hehehe nie, mylisz się. Nic nie zostało potwierdzone, a jedynie paru
    > cwaniaków pokroju niezłomnego Przemysława R. tak uznało.

    Kazdy z nas sie myli, prosze prosze :D

    Wiesz, komunikacja miejka jeszcze regularnie juz dobre 10 lat, od 5 lat w
    Warszawie.
    Kiedys bylem mlody i zbuntowany i zdarzalo mi sie jezdzic bez biletu (tak
    tak - nie jest to powod do dumy, ale tak bylo).

    Za kazdym razem jak mnie lapali to sie udawalo mi wymigac.
    Za kazdym razem sugerowali, ze sie dogadaja za odpowiednia oplata.
    Raz zdarzylo mi sie dac w lape, bo spieszylem sie do pracy, dalem 5 zl.

    Jacek