  • Data: 2005-08-26 20:10:05
    Temat: Re: Pracodawca a wglad w dokumentacje medyczna
    Od: n...@h...pl (Nina Liedtke) szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 26 Aug 2005 13:06:38 +0000 (UTC), "Zofia Ziółkowska"
    <z...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in article
    <den44u$ret$1@inews.gazeta.pl>:
    [...]
    > Nie wiem, moze po prostu zlozyc w swojej przychodni jakies oswiadczenie czy
    > porozmawiac z lekarzem rodzinnym i jakos temu zapobiec?

    Najprościej zmienić przychodnię. Wypisujesz się z obecnej, zabierasz
    swoją dokumentację medyczną, zapisujesz się do dowolnej innej, ale nie
    dajesz tam tych dokumentów. Zapewne nie będą się ich domagać (w sumie
    jedyne, co ich interesuje, to Twoje pieniądze), a gdyby jednak, to
    solennie obiecujesz, że dostarczysz je tak szybko, jak to tylko będzie
    możliwe. Pracodawcy podajesz namiary na nową przychodnię i radośnie
    zgadzasz się, żeby otrzymywał od niej wszystkie informacje, jakie sobie
    wymyślił, bez Twojej wiedzy, zanim Ty się z nimi zapoznasz, itp. ;)

    Tym Angolom może się wydawać, że są sprytni, ale to tylko dlatego, że
    nie mają bidulki pojęcia, jak funkcjonuje polska służba zdrowia ;)

    Pozdrawiam
    Nina
    --