  • Data: 2009-07-03 20:22:18
    Temat: Re: Praca po okresie wypowiedzenia - "ostatnie dwie godziny"
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:h2lo9d$2ah$1@nemesis.news.neostrada.pl Maddy
    <m...@e...com.pl> pisze:

    > Znaczy albo cham albo ofiara?
    > Jedyne wyjście to zostać bezrobotnym. Tylko wtedy zachowasz godność.
    Nie wymądrzaj się. Życie rzadko jest czarno-białe.
    Nie zauważyłaś, że napisałem - "mogą"?
    Czy nie udało się zrozumieć?

    > To nie rozumiem
    Temu się nie nie dziwię.

    > dlaczego potem płacze że szef jego ma w tym samy miejscu?
    Kto płacze? Coś widzę, że zaczynamy wymyślanie...

    > zdecyduj się na jednoznaczne stanowisko.
    Może i chciałbym ci je jakoś przybliżyć, ale już prościej nie potrafię, a w
    każdym razie uważam to za nieopłacalne (podejście ekonomiczne).

    > Wiesz, to Ty zacząłeś stosowac te idiotyczne metafory
    Niekoniecznie coś, co ci nie pasuje albo czego nie rozumiesz jest
    idiotyczne.
    Tak naprawdę to wręcz przeciwnie i na odwrót.

    > (metafora cacy, eufemizm be, może trochę konsekwencji?) więc teraz nie
    > udawaj głupka który ich nie rozumie.
    Przeceniłem cię jednak.
    Niedużo, fakt, ale zawsze.

    > Chciałeś robić za erudytę to się teraz męcz ze śmierdząca rybą, to twój
    > pomysł.
    Ale twoja ryba.

    > ...lepiej sie odsunę...
    Dobry pomysł. Zrób to szybko.