  • Data: 2013-08-06 09:36:07
    Temat: Re: Praca na ? sto?em, konsekwencje
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-08-06 08:58, Andrzej Kubiak pisze:

    > Że co?

    > A jaki to ma związek z pytaniem?
    >
    > Przychody przychodami (dochód to coś innego), skarbówce może coś się nie
    > spodobać dopiero, gdy pracownik ich nie wykaże w zeznaniu rocznym - a to
    > może zrobić samodzielnie, niezależnie od papiórków otrzymywanych z pracy.

    ... byłby idiotą, gdyby zeznał przychody, po których nigdzie nie ma
    śladu w wysłanej do jakichś urzędów dokumentacji.
    Jeśli płaca "pod stołem" była zrobiona jak należy (np gotówką, bez
    świadków), to takich śladów nie ma. A przychody nie takie znów szalone,
    żeby rzucające się w oczy bogactwo pracownika zwróciło uwagę organów.
    Dość naturalne jest, że jeśli pracodawca płaci pod. liniowy, to prościej
    jest, jeśli to on zapłaci podatek, a nie wykonawca. "Wszyscy tak robią".

    Zachowajmy jakiś rozsądny umiar w tej praworządności.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.