  • Data: 2013-08-06 10:21:21
    Temat: Re: Praca na pół etatu a reszta pod stołem, konsekwencje
    Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-08-06 00:40, PlaMa pisze:
    > Moi drodzy, co grozi PRACOWNIKOWI, który godził się oficjalnie na pracę
    > na pół etatu za najniższą krajową (+- 800 zł brutto) a naprawdę pracował
    > na pełen etat za 2000 zł netto?
    >
    > Co grozi także PRACODAWCY, który go tak zatrudniał?
    Kolega tak pracował, bo nie chciał zawieszać emerytury.
    Jak się sprawa wydała, to dostał 1,5 roku w zawieszeniu plus 10 tys.
    grzywny za poświadczenie nieprawdy w dokumentach, wyłudzenia i coś tam
    jeszcze - nie będę go pytał, bo niechętnie o tym opowiada, że po 60
    latach został kryminalistą. Nie wiem też ile go skasował ZUS i US. Firma
    splajtowała, ale to była większa sprawa, niż tylko płacenie "pod stołem".
    Jacek