  • Data: 2013-08-06 14:59:04
    Temat: Re: Praca na pół etatu a reszta pod stołem, konsekwencje
    Od: witek <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 8/6/2013 12:40 AM, PlaMa wrote:
    > Moi drodzy, co grozi PRACOWNIKOWI, który godził się oficjalnie na pracę
    > na pół etatu za najniższą krajową (+- 800 zł brutto) a naprawdę pracował
    > na pełen etat za 2000 zł netto?

    korekta pit za lata, w ktorych nie złożył prawidłowego rozliczenia
    dopłata podatku z odsetkami plus kara z kodeksu karno skarbowego.
    Kara zależy jak leży. Bodajże od 200 zl do paru milionów.

    > Co grozi także PRACODAWCY, który go tak zatrudniał?

    kodeks karno skarbowy, tylko pewnie troche wiecej niz pracownikowi.
    i pewnie zus sie upomni o swoje i pewnie też mają kary.