  • Data: 2007-07-13 17:24:25
    Temat: Re: Pozwanie do sądu i możliwość odwołania tego....
    Od: "Krzysztof " <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 2. W konsekwencji druga strona może zażądać zwrotu kosztów od Ciebie (w
    > praktyce, jeśli miała pełnomocnika).

    No raczej pełnomocnika i to jakiegos prawnika na bank będą mieli, gdyż
    Prezesika bardzo często ludzie pozywają tak prowadzi firemke, ale o zwrot
    kosztów to już chyba z powoctwa cywilnego by musieli? Czyli nawet w Sądzie
    Pracy jak się przegra to ponosi się koszty, bo ja słyszałem, iż Sądy Pracy są
    bezpłatne :)

    Jeszcze raz ogromne dzięki i pozdrawiam!!!!!
    Krzysztof