  • 1. Data: 2007-07-13 14:04:04
    Temat: Pozwanie do sądu i możliwość odwołania tego....
    Od: "Krzysztof" <b...@g...pl>

    Witam,
    czy jeśli otrzymałem wypowiedzenie umowy o prace z zachowaniem 3 miesiecznego
    okresu wypowiedzenia i ja się z tym nie zgadzam to mogę podac zaklad do Sądu
    Pracy w ciągu 7dni. Jesli to zrobię to czy potem moge odwołać to ?

    Dziękuje i pozdrawiam!
    Krzysztof

  • 2. Data: 2007-07-13 15:06:20
    Temat: Re: Pozwanie do sądu i możliwość odwołania tego....
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Fri, 13 Jul
    2007 14:04:04 +0000, Krzysztof zeznał(a):

> [...]
    > okresu wypowiedzenia i ja się z tym nie zgadzam to mogę podac zaklad do Sądu
    > Pracy w ciągu 7dni. Jesli to zrobię to czy potem moge odwołać to ?

    w każdej chwili możesz cofnąć to odwołanie

  • 3. Data: 2007-07-13 15:44:15
    Od: "Krzysztof" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > w każdej chwili możesz cofnąć to odwołanie

    wow, czyli więc moge nawet 1 dzień przed rozprawą wycofać swoje odwołanie???
    Czy może się to wiązać z jakimiś konsekwencjami dla mnie?

    Drugie pytanko: po moim odwołaniu się w jakim maksymalnym terminie rozprawa
    musi się odbyć? W jakim czasie Sąd musi wyznaczyc termin rozprawy?

    Dziękuje serdecznie!
    Pozdrawiam!
    Krzysztof

  • 4. Data: 2007-07-13 15:47:24
    Od: "Krzysztof" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

  • 5. Data: 2007-07-13 16:14:06
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Fri, 13 Jul
    2007 15:44:15 +0000, Krzysztof zeznał(a):

    > wow, czyli więc moge nawet 1 dzień przed rozprawą wycofać swoje odwołanie???
    > Czy może się to wiązać z jakimiś konsekwencjami dla mnie?

    1. sąd może się nie zgodzić na to, jeśliby to naruszało Twój słuszny
    interes. Nie wiem (za mało praktyki z cofnięciami ;) ) czy w praktyce sąd
    ucieszony zakończeniem sprawy w ogóle będzie coś badał.

    2. W konsekwencji druga strona może zażądać zwrotu kosztów od Ciebie (w
    praktyce, jeśli miała pełnomocnika).
    Jeśli miałbyś ochotę zakończyć proces, zawrzyj lepiej ugodę z "opcją
    zerową" - ty cofasz, oni nie żądają kosztów.

    > Drugie pytanko: po moim odwołaniu się w jakim maksymalnym terminie rozprawa
    > musi się odbyć? W jakim czasie Sąd musi wyznaczyc termin rozprawy?

    Sąd nic nie musi, to sąd jest od nakładania obowiązków ;).

    Nie ma określonych sztywno terminów - przyjdzie Twój czas - przyjdzie
    rozprawa. :)

  • 6. Data: 2007-07-13 17:20:17
    Od: "Krzysztof " <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > 2. W konsekwencji druga strona może zażądać zwrotu kosztów od Ciebie (w
    > praktyce, jeśli miała pełnomocnika).

    No raczej pełnomocnika i to jakiegos prawnika na bank będą mieli, gdyż
    Prezesika bardzo często ludzie pozywają tak prowadzi firemke, ale o zwrot
    kosztów to już chyba z powoctwa cywilnego by musieli? Czyli nawet w Sądzie
    Pracy jak się przegra to ponosi się koszty, bo ja słyszałem, iż Sądy Pracy są
    bezpłatne :)

    Jeszcze raz ogromne dzięki i pozdrawiam!!!!!
    Krzysztof

  • 7. Data: 2007-07-13 17:24:25
    Od: "Krzysztof " <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

  • 8. Data: 2007-07-13 17:30:29
    Od: "Krzysztof " <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

  • 9. Data: 2007-07-13 17:31:00
    Od: "asmira" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > Pracy jak się przegra to ponosi się koszty, bo ja słyszałem, iż Sądy Pracy

    Jeśli przegrasz, a strona wygrana złoży wniosek (od razu w sądzie pracy) o
    zwrot kosztów - będziesz oddawał.

    A.

  • 10. Data: 2007-07-13 17:41:38
    Od: <b...@g...SKASUJ-TO.pl>