  • Data: 2004-11-17 11:33:41
    Temat: Re: Pozwać Sąd? (baaardzo długie)
    Od: "Studencik" <s...@n...cyberlan.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Moim zdaniem powinieneś uprzedzić panią urzędniczkę przed wykonaniem tej
    > roboty że będzie tyle kosztowała, jeśli by się nie zgodziła mógłbyś
    > odmówić
    > jej wykonania. Z sądem raczej nie wygrasz sprawy.

    Prace wykonywalem pod nadzorem informatyka, ktoremu chcialem (a raczej
    musialem) udowodnic, ze nie zalozylem hasla. Pod jego okiem wszedlem
    do systemu jako admnistrator nie łamiąc żadnych haseł.
    Innymi słowy wykonałem podstawowe zadania informatyka za tegoz
    informatyka. A takze zademonstrowalem mu w jaki sposob radzic
    dobie gdy inny uzytkownik zapomni hasla do systemu.

    Pozdrawiam
    Szolek