  • Data: 2008-07-12 02:51:39
    Temat: Re: Pozostawienie pojazdu i wlaczenie silnika
    Od: "Maluch" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No to TomaSz pisze, że silnik w uruchomionym lecz nie poruszającym
    > się pojeździe nie wykonuje żadnego. Przynajmniej względem Ziemi,
    > bo oczywiście wokół Słońca zasuwa jak małe autko ;)
    > *Silnik*, silnik, nie jakieś "tłoki"... o tłokach, wale korbowym
    > tudzież innych elementach przepis milczy.

    Wszystko się kręci. Tłoki pusuwają, potem jak piszesz korbowód już jest
    chyba w ruchu obrotowym i wszystko kończy się na skrzyni biegów i mimo, że
    pojazd nie jedzie to wszystko kręci się. Reasumując zaczyna się na posuwaniu
    a kończy na jak to TomaSz pisze postępowym obrotowym. To takie skróty, które
    mogą być obarczone błędami, bo do szkoły chodziłem dawno i orłem z fizyki
    nie byłem;)
    --
    Maluch