  • Data: 2004-11-29 19:51:31
    Temat: Re: Pozew przeciw ENERGII
    Od: marek<a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chcę wystąpić z pozwem przeciw ZE Energa o odszkodowanie z tyt.
    bezumownego
    > korzystania z mojej działki , na której to ENERGA posadowiła - wbrew
    mojej
    > zgody i woli - 3 słupy energetyczne + transformator ( linia 15kV).
    > Będę bardzo wdzięczny za wszelkie informacje prawne i
    administracyjne dot.-
    > moim zdaniem takiego bezprawia - oraz ew. pomoc prawną (
    odpłatną ), ponadto
    > linki do stron gdzie toczą się dyskusje na ten temat lub zapadły
    > rozstrzygnięcia w podobnych sprawach,
    > Może ktoś mi poda np. kwoty dzierżawy za miejsce pod słupy lub
    > transformatory na działkach prywatnych lub gminnych.
    > Proszę o pomoc i z góry dziękuję za wszelkie sugestie
    > andrzej

    Sprawa do wygrania. Można żądać kilkaset złotych miesięcznie i za 10
    lat wstecz. Odszkodowanie dotyczyć powinno także gruntu pod
    przewodami energetycznymi. W podobnych sprawach sądy już
    zasądzały odszkodowania. Sam prowadzę dwie takie sprawy, ale na to
    pytanie natknąłem się teraz dopiero. Mogę wskazać podobne sprawy.
    Pozdrawiam.
    Marek

    -> http://usenet.pomocprawna.info