  • Data: 2012-08-17 12:28:19
    Temat: Re: Pozew od stowarzyszenia ,,Executio Iuris
    Od: maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ciekawostka, ale to dawałoby tylko prawo do żądania kosztów wystawienia
    > swojego adwokata.
    > Czyli należy wziąć swojego adwokata, który im napisze, że żądanie
    > zostało w sposób oczywisty uznane, i należy się zwrot kosztów
    > w wysokości 720 zł, co pozwany potrąca z roszczenia powoda :P
    >
    > Dobrze mi wychodzi?
    >
    > Nie widać przepisu, stwierdzającego, że zwrot kosztów nie należy się
    > powodowi, jeśli pozwany [..i tu dalsza treść 101 KPC]
    > Swoją drogą, IMVHO niedopatrzenie, wynikłe z nieprzewidzenia przez
> [...]

    No zara... ale czy zwrot kosztów tamtej hienie przypadkiem nie należy
    się wyłącznie na podstawie postanowienia sądu (czy innej "ugody")?

    Czy na obecnym etapie żądanie ma jakiekolwiek podstawy?

    To jest coś w stylu "napracowałem się, żeby ci dokopać jak byłeś na moim
    trawniku, ale ty w międzyczasie odszedłeś, to zwróć mi za fatygę"

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.