  • Data: 2012-08-23 08:11:34
    Temat: Re: Pozew od stowarzyszenia ,,Executio Iuris
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 22 Aug 2012, Andrzej Lawa wrote:

    > Przestraszyłem się. Ryzykowne dla serca ;)
    >
    > Powiedzmy, że jechałem samochodem i musiałem zrobić awaryjne hamowanie -
    > większe zużycie opon, innych części zawieszenia, hamulców oraz paliwa.
    >
    > Tak, wiem, czepiam się ;)
    >
    > Ale czyż nie są to jakieś straty spowodowane przez olanie czerwonego?

    Są, rzeczywiście.
    Raczej piłem do prawdopodobieństwa uzyskania jakiejkolwiek sensownej
    kwoty odszkodowania.

    > ....których czasem nie powinna pokryć strona przegrywająca?

    Zapomniałeś o drobiazgu ;)
    "Z wnioskowanych 200 zł sąd uznaje słuszność roszczenia w wysokości
    20 zł i nakazuje stronom proporcjonalne pokrycie kosztów".
    No to przypadnie dopłacić.
    Było, przy okazji "uznania szkody" za naruszenie praw autorskich
    do zdjęcia, wycenione na jakąś śmieszną kwotę (co skonczyło się
    dopłaceniem przez poszkodowanego do adwokata sprawcy).

    pzdr, Gotfryd