    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pozew o odstąpienie od sprzedaży
    Date: Fri, 21 Oct 2005 19:22:43 +0200

    Użytkownik " Shreek" <p...@M...onet.pl> napisał w
    wiadomości
    news:djavke$flh$1@news.onet.pl...
    > wiadomości news:dj8vn9$ssm$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Mam nadzieję, że odzwierciedliłem sprawę w miarę solidnie.
    > Co do Twojej opinii, to się z nią zgadzam.
    > Nie rozmawiałem z gościem B ponieważ to nie on mi to sprzedał a
    nagle
    > zaczął żądać zwrotu.
    > Sprzedawca A nie wtrącał się już do tego.
    > Teraz pozew złożył B a sprzedawca A jest jako świadek.

    W mojej ocenie nie mają żadnej szansy w ten sposób wygrać. już samo
    zmuszenie nabywcy do odstąpienia od umowy nie jest łatwe i wymagało by
    przyjęcia, ze Ty zaoferowałeś odstąpienie od umowy i ofertę tę
    przyjęto. A co dopiero, gdy to ma być na rzecz osoby trzeciej.

    Ale pomyśl o zawiadomieniu o przestępstwie. Bo podejrzewam, że tego
    się obawiają.