  • Data: 2006-08-10 07:48:36
    Temat: Re: Pozew - ile wpisu i jak sie go placi?
    Od: "Lookasik" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kauzyperda" <l...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:ebelmu$65s$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Dzien dobry
    >
    > Mam pozew o zaplate dlugu 15.000 zl.
    > Wpis od tego bedzie 5%? Sa jeszcze jakies koszty przy skladaniu pozwu?
    > Jak sie to technicznie placi?

    Przy skladaniu pozwu inych kosztow nie ma. Moga pojawic ie pozniej w
    zaleznosci od podjmowanych czynnosci.

    Wplata na konto albo znaczkami sądowymi. Przy takiej kwocie znaczkmi bedzie
    troszki trudno :)

    jak chcesz to zobacz
    ROZPORZĄDZENIE

    MINISTRA SPRAWIEDLIWOŚCI

    z dnia 31 stycznia 2006 r.

    w sprawie sposobu uiszczania opłat sądowych w sprawach cywilnych

    (Dz. U. z dnia 21 lutego 2006 r.)