  • Data: 2004-08-23 12:38:14
    Temat: Re: Powstrzymanie czynności komornika
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Przeglądam pl.soc.prawo
    a tam użytkownik Aga pisze:

    > Jakiś czas temu jak miałam ściągane
    > zadłużenie z wynagrodzenia to otrzymałam pismo że i tak przyjdą do mnie do
    > mieszkania. I nie było dla nich żadnym argumentem to że mają co miesięczny
    > regularny wpływ z mojej pensji.
    Komornik postępował zgodnie z wnioskiem wierzyciela.

    Jeśli jesteś znana lokalnej kancelarii komorniczej i mimo tego jej
    pracownicy zamierzają Cię odwiedzić, to prawdopodobnie masz jakieś
    ruchomości lub nieruchomości z ktorych może być zaspokojony wierzyciel.

    IMHO skoro spłaciłaś wierzycielowi całą należność główną, to mógłby
    pójść Ci na rękę i zawiesic egzekucję np z ruchomości na czas podjęcia
    decyzji, nie wstrzymując innych czynności komornika w stylu zajęcia
    wynagrodzenia.

    Raz jeszcze radzę porozmawiac nie z pracownikiem, ale z kierownikiem.
    Podanie w formie pisemnej też nie zaszkodzi.