eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPowiadomienie klienta o wyniku reklamacji na podstawie niezgodnosci towaru z umowa › Re: Powiadomienie klienta o wyniku reklamacji na podstawie niezgodnosci towaru z umowa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Powiadomienie klienta o wyniku reklamacji na podstawie niezgodnosci
    towaru z umowa
    Date: Sun, 07 Sep 2008 20:04:27 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 42
    Message-ID: <ga1536$dhs$1@news.onet.pl>
    References: <2...@d...googlegroups.com>
    <g9pb69$sqh$2@inews.gazeta.pl> <g9pfpt$rfd$1@news.onet.pl>
    <g9pgj7$26q$2@inews.gazeta.pl> <g9pgpt$u7l$1@news.onet.pl>
    <g9pjcc$ina$1@inews.gazeta.pl>
    <3...@8...googlegroups.com>
    <g9rka2$nhn$1@news.onet.pl> <5...@z...router>
    <g9tbke$k4r$1@news.onet.pl> <g9tkiu$rov$1@inews.gazeta.pl>
    <g9uo98$2e5$1@news.onet.pl> <ga08es$24$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello089076212166.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1220810662 13884 89.76.212.166 (7 Sep 2008 18:04:22 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 7 Sep 2008 18:04:22 +0000 (UTC)
    X-Sender: A2zNb+iyGzNLOZcnZKe0qTi6JhWh3FyC
    In-Reply-To: <ga08es$24$1@inews.gazeta.pl>
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Antivirus: avast! (VPS 080907-0, 2008-09-07), Outbound message
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.16 (Windows/20080708)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:552318
    [ ukryj nagłówki ]

    PlaMa pisze:

    >> Najlepiej jeśli sposób odpowiedzi będzie ustalony przez strony w
    >> momencie składania reklamacji.
    >
    > Co jak podczas składania reklamacji nie mogą dojść do porozumienia?


    To, co normalnie dzieje się, gdy dwie osoby nie mogą się dogadać.
    Sprawa zakończy się w sądzie i sąd jakąś tam decyzję podejmie, mając na
    uwadze całokształt sprawy.

    Czyli sprzedawca odpowie w jakiś uznany przez siebie sposób, klient
    stwierdzi, że ta odpowiedź to żadna odpowiedź, a spór rozstrzygnie sąd.

    > Tylko sposób z wywieszka jest skrajnie uciążliwy dla klienta i
    >niebezpieczny.

    Po pierwsze:
    > - klient musi jechać przez całe miasto do sklepu by poznać decyzję

    Może zadzwonić


    >- dane osobowe i szczegóły reklamacji na widoku

    Tak, dane powinny być utajnione, można podać numer reklamacji

    >- klient przychodzi do sklepu, nie ma decyzji, mówi proszę nowy towar,
    >sprzedawca idzie do tablicy, wywiesza decyzję, że nie uznaje
    reklamacji >i prosi pracownika o poświadczenie. Klient ugotowany...

    To jest problem tylko i wyłącznie natury dowodowej. Przezorny klient
    przed udaniem się do pracownika sprzedawcy, zrobi zdjęcie tablicy (bez
    odpowiedzi na jego reklamację) i sprzedawca jest ugotowany :-)


    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz
    Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w jej
    egzekucji => http://www.kwm.net.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1