  • Data: 2011-08-22 14:47:50
    Temat: Re: Potencjalne problemy prawne z domenami COM i PL
    Od: "Maciek." <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mocny Benno" <b...@g...pl> napisał
    > ostatniej chwili firma, którą ona reprezentuje (zapomniałem nazwy)
    > "przejęła" domenę PL, której nazwa jest taka sama, jak nazwa mojej
    > firmy i domeny COM, którą posiada. Mówiła, że przejęli ją od
    > nieuczciwego skupowacza domen i chętnie mi ją odsprzedadzą za 300 zł +
    > VAT w tym przedłużenie ważności domeny na rok.

    Czyli dostałeś propozycję zakupu domeny PL.

    > Tydzień temu znowu
    > zadzwonił, tym razem pan, z tej firmy i powiedział, że mogę mieć
    > kłopoty prawne, jeśli ktoś inny odkupi moja domenę PL,

    A chwilę później dostałeś informację (z tej samej "firmy") że jeśli kupisz
    od nich tę właśnie domenę PL, to będziesz miał kłopoty prawne?
    Chcesz powiedzieć, że na dzień dobry mieli Cię za durnia? ;)

    > Jeśli ktoś wie, będę wdzięczny

    To stary numer jest. Olać i rozłączać rozmowę, bo szkoda nerwów.

    --
    M.