    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poszukiwanie osób
    Date: Wed, 6 Dec 2023 20:54:50 +0100
    <ukelmt$1qd$11$Shrek@news.chmurka.net> <QoBaN.164$OQm8.148@fx13.ams1>
    <ukfce2$1i1$4$RTomasik@news.chmurka.net>
    <R_QaN.12588$iIT1.3393@fx15.ams1> <ukh5hq$19h$16$Shrek@news.chmurka.net>
    <j...@4...net>
    <ukl8v5$g83$6$Shrek@news.chmurka.net>
    <q0amf2o00e8d.pasbzzx3ytzr$.dlg@40tude.net>
    <uklj46$5fr$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <daoir5cxa2nr$.edjdv49sgx48.dlg@40tude.net>
    <uknisb$q1t$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <1wimvkrf7zttn.1tgrqz1tglhy0$.dlg@40tude.net>
    <ukqhf4$776$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <9...@4...net>

    W dniu 06.12.2023 o 20:29, J.F pisze:

    > A z mojego doswiadczenia w tym roku - dwa razy pusta.

    Wrocław. Wasza policja jest pojebana bardziej niż średnia:P Mam niestety
    wrażenie, że we wrocku robią po prostu beta testy:(

    > Przeciez nie komendant lokalny zatrudnia policjantów, przyjmuje do
    > służby itp..

    No i co z tego - ma regulamin to ma go przestrzegać albo podać się do
    dymisji. Ewentualnie jak ciągle pisał do komendanta nad nim że chyba ten
    się na łby z chujem pozamieniał bo tego się zrobić taką ilością osób nie
    da. A jak siedział cicho, to znaczy że dobrze było i jego zadaniem jest
    żeby działało jak w regulaminie napisane.

    > No ale skoro pensji podniesc nie chce, a zatrudnionych za mało ...
    > Ukraincow niech zatrudni?

    Pensję są dobre, zwłaszcza jak się doliczy emkę. Ile chciałbyś żeby
    zarabiał średnio rozgarnięty typek po maturze? Policjanci odchodzą bo
    mogą - ich celem jest dotrwanie do emki niejebanymi przez przełożonych a
    to znaczy że trzeba unikać prestępców, oszołomów i pismaków. W zasadzie
    w odwrotnej kolejności są groźni;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!