    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poszukiwanie osób
    Date: Mon, 4 Dec 2023 16:13:52 +0100
    <ukelmt$1qd$11$Shrek@news.chmurka.net> <QoBaN.164$OQm8.148@fx13.ams1>
    <ukfce2$1i1$4$RTomasik@news.chmurka.net>
    <R_QaN.12588$iIT1.3393@fx15.ams1> <ukh5hq$19h$16$Shrek@news.chmurka.net>
    <j...@4...net>
    <H0ibN.10253$McAf.3395@fx12.ams1>
    <ukkff2$rsr$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <30kbe4hdr3dh$.gl02dqlvowjb.dlg@40tude.net>

    W dniu 04.12.2023 o 14:06, J.F pisze:

    > A gdzie tam. Dzwonie na 112, musze powiedziec co i jak, potem słyszę
    > "łącze z operatorem medycznym", i znów musze opowiadac ... a jak
    > potrzebna policja, to i tak muszą do Andrychowa przekazać.

    To zależy co powiesz. Ja im wyjaśniam, że jestem ratownikiem i
    przystępuje do ratowania, a ona niech organizuje pomoc - i wówczas nie
    przełącza. Nie zawsze jest czas. Choć nie każda interwencja jest na tyle
    dynamiczna, że nie ma czasu na 999. Inna sprawa, ze oni są tam czasem z
    tymi pytaniami upierdliwi. Upierają się przykładowo przy wieku, jakby
    inną karetkę dysonowali do 15-to latki, a inną do 30-to latki. Bywa, że
    przykładowo zadysponowałeś wszystko, a otem się okazuje, że ZRM odmówił
    wyjazdu. Nie mnie to oceniać czemu.

    > Może i wolniejszy. Ale patrol może wysłać wcześniej.

    Nie zawsze patrol jest priorytetem.

    > A swoją drogą - jak potrzebna karetka, straż i policja, to wystarczą
    > trzy kliknięcia, czy będą mnie przez trzech operatorów branżowych
    > przełączać?

    Tryb kliknięcia. Zaznaczasz checkboxy.

    > A ten ze 112 cos by zrobił, czy kazał sie zgłosic na komisariat?

    Nie wiem. Tu mowa o dzwonieniu do jakiegoś znajomego policjanta.

    --
    (~) Robert Tomasik