    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poszukiwanie osób
    Date: Mon, 4 Dec 2023 12:50:59 +0100

    W dniu 04.12.2023 o 10:53, J.F pisze:

    > Ale nie wiemy czy to był kwadrans, czy np godzina i kwadrans.
    > Pismaki się dowiedziały o której zadzwoniła, ale się nie dowiedziały,
    > o której wyszła z domu.

    Nie wiemy, czy ojciec był w domu w chwili, gdy wychodziła. Nie wiemy,
    czy ma rodzeństwo, z którym mogłaby jeść to śniadanie.

    > Zakladam, ze ojciec od razu zaczal do niej dzwonic. I juz nie
    > odpowiadała.

    No niekoniecznie. Jak powiedziała, co powiedziała, to mógł dzwonić na
    Policję, a nie do niej. Potem jeszcze gdzieś po pomoc. Rozmowa z nią
    blokowała możliwość organizacji pomocy, a nic nie dawała, skoro ona nie
    wie, gdzie jest.

    > Jakby tylko, ze zle sie czuje, to tak. pojdzie sobie na wagary,
    > a ojciec nie bedzie reagowal na nieobecnosc w szkole.
    > No ale jak mówi, ze nie wie gdzie jest, to juz bardzo niepokojące.
    > zmuszanie do zainteresowania tez mozliwe.

    Pierwszy raz zawsze się szuka "na bojowo". Jeśli nie było z nią
    kłopotów, to należało szukać. Pytanie czy miał kto oraz czy wiedział, że
    ma szukać. Nie chcę opisywać swoich wątpliwości, by nie dawać
    shrekopodobnym argumentów, że wybielam Policję. Bo wątpliwości i
    możliwości jest masa.
    --
    (~) Robert Tomasik