  • Data: 2023-12-02 07:57:23
    Temat: Re: Poszukiwanie osób
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.12.2023 o 00:24, J.F pisze:

    > Ktos ma, ale to zupelnie inny sposób niz namierzanie radiostopu.

    Oczywiście. I o ile namoerzanie przez roberta radiostopu kartą
    telewizyjną można włożyć tam gdzie każdą inną wypowiedź roberta, to
    namierzanie telefonów po BTSach jest działającą, sprawdzoną i używaną
    technologią.

    > Nieznana.

    Wydaje mi się że to było network cell info. Ale to było lata temu...

    > tych 100m to taki pewny nie jestem.

    To załóżmy 200.

    > No ale to sprawdza dyzurny na komisariacie ..

    Otóż nie - ci z patroli mieli terminal i sobie przy mnie sprawdzali.

    > I nie mówiła by, ze nie wie gdzie jest.

    Dokładnie - kulsonia logika - cokolwiek byle spuścić na drzewo.

    > Oczywiscie ze nie ... bo szukali kierowce busa.

    Kiedy?:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!