  • Data: 2023-12-02 08:23:14
    Temat: Re: Poszukiwanie osób
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.12.2023 o 22:31, J.F pisze:

    > Jak nie ma karty SIM, to trzeba najpierw odszukac IMEI.
    > Pamietasz IMEI telefonu żony?

    No nie wiem. Musi istnieć jakąś technologia żeby to obejść bo do żony
    nigdy nie wpisywałem numeru IMEI a odbiera:P

    > Za nieumyślne spowodowanie śmierci?

    Jeśli by umarła na hipoterię to IMHO tak. Ale "na szczęście" dla
    kulsonów okazuje się że wcześniej miała wylew. Tak czy inaczej będzie co
    najwyżej standardowe przekroczenie uprawnień. Robert kiedyś tłumaczył,
    że policjanci na służbie nie zabijają a przekraczają uprawnienia.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!