  • Data: 2007-08-10 22:09:15
    Temat: Re: Poszukiwanie ojca
    Od: "pakula" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    (...)
    > a tak całkiem powaznie - jestescie normalni ?
    >
    > córka moja spoźnia się 10 minut, to juz spazmów dostaje, a WY
    wytrzymaliście
    > 28 lat?

    Chyba nie jest to temat do roztrząsania na forum, bo pytanie było inne.
    W życiu bywają różne sytuacje i nie zawsze człowieka, który opuszcza dom,
    można od razu uważać za zaginionego, czasem rodzina wdzięczna jest losowi,
    że ktoś sobie odszedł, ale po latach dzieci mają na ten temat zupełnie inne
    zdanie, mogło być zresztą jeszcze inaczej, nikt z nas tego nie wie i nie
    musi wiedzieć, więc nie ma chyba powodu do złośliwych komentarzy...

    pak