  • Data: 2007-08-12 05:57:34
    Temat: Re: Poszukiwanie ojca
    Od: opix <o...@c...nl> szukaj wiadomości tego autora

    Mrqs wrote:

    > Witam,
    >
    > Moze ktos mi powie od czego najlepiej zaczac poszukiwania ojca, ktory
    > wyszedl z domu 28 lat temu. Nie bylo to "wyjscie po zapalki", wtedy nikt
    > go nie szukal.
    > Sprawa jest powazna, prosze o pomoc.
    >
    > Mrqs

    jęzeli tój ojciec nie przekroczył wieku lat 55 to winien istniec we wpisach
    ewidencyjnych wojskowych komend uzupełnień -takich komend jest
    kilkanascie -trzeba się zwrócić z pismem do komendanta owej komendy o
    informacje czy taki człowiek istnieje w ich spisie podając powód-zawezi ci
    to pole do poszukiwań -obowiązek meldunkowy jest ściśle zwiazany z systemem
    ewidencji wojskowej bez wzgledu na stan zdrowia rezerwisty
    --
    ===opix===