  • 1. Data: 2007-08-10 18:39:05
    Temat: Poszukiwanie ojca
    Od: "Mrqs" <m...@a...pl>

    Witam,

    Moze ktos mi powie od czego najlepiej zaczac poszukiwania ojca, ktory
    wyszedl z domu 28 lat temu. Nie bylo to "wyjscie po zapalki", wtedy nikt go
    nie szukal.
    Sprawa jest powazna, prosze o pomoc.

    Mrqs

  • 2. Data: 2007-08-10 19:09:19
    Temat: Re: Poszukiwanie ojca
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Mrqs" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Moze ktos mi powie od czego najlepiej zaczac poszukiwania ojca, ktory
    > wyszedl z domu 28 lat temu. Nie bylo to "wyjscie po zapalki", wtedy nikt
    > go nie szukal.
    > Sprawa jest powazna, prosze o pomoc.

    Od wizyty w najbliższej jednostce Policji. Policja sprawdzi, czy facet
    "żyje" wg systemu PESEL. Jeśli w systemie brak będzie informacji o zgonie,
    to można zgłosić zaginięcie osoby. Policja w systemie sprawdzi, czy nie
    mają n/n zwłok odpowiadających cechom. Dobrze by było przynieść ostatnia
    aktualną fotografię zaginionego.

  • 3. Data: 2007-08-10 19:13:45
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Mrqs pisze:
    > Witam,
    >
    > Moze ktos mi powie od czego najlepiej zaczac poszukiwania ojca, ktory
    > wyszedl z domu 28 lat temu. Nie bylo to "wyjscie po zapalki", wtedy nikt go
    > nie szukal.

    Sie zescie skapneli. Ledwo 28 lat minelo...

    MarcinJM
    ____________________________
    gg: 978510, Skype: marcin.jm

  • 4. Data: 2007-08-10 21:37:37
    Od: "przempo" <fałszywy.adres@email.xl>

    Mrqs waląc w klawisze jednym palcem napisał/a:
    > Witam,
    > Moze ktos mi powie od czego najlepiej zaczac poszukiwania ojca, ktory
    > wyszedl z domu 28 lat temu. Nie bylo to "wyjscie po zapalki", wtedy nikt
    > go nie szukal.

    weź mi nie wmawiaj , że 28 lat temu były juz jednorazowe zapalniczki

    a tak całkiem powaznie - jestescie normalni ?

    córka moja spoźnia się 10 minut, to juz spazmów dostaje, a WY wytrzymaliście
    28 lat?

  • 5. Data: 2007-08-10 22:09:15
    Od: "pakula" <p...@w...pl>

    (...)
    > a tak całkiem powaznie - jestescie normalni ?
    >
    > córka moja spoźnia się 10 minut, to juz spazmów dostaje, a WY
    wytrzymaliście
    > 28 lat?

    Chyba nie jest to temat do roztrząsania na forum, bo pytanie było inne.
    W życiu bywają różne sytuacje i nie zawsze człowieka, który opuszcza dom,
    można od razu uważać za zaginionego, czasem rodzina wdzięczna jest losowi,
    że ktoś sobie odszedł, ale po latach dzieci mają na ten temat zupełnie inne
    zdanie, mogło być zresztą jeszcze inaczej, nikt z nas tego nie wie i nie
    musi wiedzieć, więc nie ma chyba powodu do złośliwych komentarzy...

    pak

  • 6. Data: 2007-08-10 22:20:55
    Od: opix <o...@c...nl>

    Mrqs wrote:

> [...]
    >
    > Moze ktos mi powie od czego najlepiej zaczac poszukiwania ojca, ktory
    > wyszedl z domu 28 lat temu. Nie bylo to "wyjscie po zapalki", wtedy nikt

    system PESEL wprowadzono w 1974 roku wiec wyszedł z PESEL-em
    wpisz jego numer w googlarkę

    1/30 ludzi jest na czarnej liście dłuzników -poszukaj znajomych co mają
    dostęp do takiej bazy danej np o wiarygodności kredytobiorcy
    --
    ===opix===

  • 7. Data: 2007-08-11 09:36:48
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    przeciez napisal ze sprawa pilna :)

    --
> [...]
    darmowe 'porady prawne' wolontariuszy w zakresie rozliczeń pracowników i
    pracodawców, prowadzenia księgi oraz ewidencji, rozliczeń z fiskusem
    oraz ZUSem.

  • 8. Data: 2007-08-11 09:47:33
    Od: Jacek_P <W...@c...edu.pl>

    opix <o...@c...nl> napisal:
    > system PESEL wprowadzono w 1974 roku wiec wyszedł z PESEL-em
    > wpisz jego numer w googlarkę

    Jezeli wywedrowal w roku 1978 to mogl jeszcze nie miec PESEL-a.
    Pamietam z tamtych lat wywieszki w urzedach, aby zglaszac sie
    do rejestracji PESEL-a i wpisu do DO.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 9. Data: 2007-08-11 11:34:14
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 11 sierpnia 2007 11:36
    (autor Sowiecki Agent
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f9jvv8$10p$1@inews.gazeta.pl>):

    Sugeruję, że czas się leczyć. Twoja choroba bardzo źle wpłynie na córkę w
    przyszłości.

    > przeciez napisal ze sprawa pilna :)

    Pewnie spadek przyszedł na ojca...

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    a...@e...com.pl w...@l...pl

  • 10. Data: 2007-08-11 11:40:48
    Od: "GrzegorzG" <grzegorzeg1@_usunto_tlen.pl>

    "Wrak Tristana" <n...@s...pl> wrote in message
> [...]
    > wasz znak: <f9jvv8$10p$1@inews.gazeta.pl>):

    > Sugeruję, że czas się leczyć. Twoja choroba bardzo źle wpłynie na córkę w

    Nie mundrz sie. To, ze dostaje spazmow nie znaaczy, ze jakkolwiek odbija sie
    to na corce :>