  • Data: 2009-02-17 11:52:41
    Temat: Re: Poszerzenie okna
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    *piotr'ek* pisze:

    > .... będącego moją własnością za który kiedyś tam, komuś tam ileś zł
    > zapłaciłem. Jak w w/w przykładach.
    >
    > *

    Najczęściej jest tak, że zapłaciłeś za możliwość wykorzystania utworu do
    jednej budowy, ale nie za możliwości zmiany w nim. Nie jesteś
    właścicielem praw do utworu. I tyle.

    Ja nie piszę, ze architekt na pewno będzie sie czepiał. Ale naprawdę na
    pewno miałby do tego prawo. Jest kilka orzeczeń SN w takich sprawach.

    --
    Szukam nowej sygnaturki, a skończył mi się żeń szeń.

    Roman Rumpel skype: rumpel.roman
    www.rumpel.pl