  • Data: 2013-06-18 08:00:24
    Temat: Re: Postępy w bydlizacji społeczeństwa
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tuesday, 18 June 2013 07:11:25 UTC+2, zgred wrote:
    > http://www.hotmoney.pl/Bez-tego-nie-wychodz-z-domu-I
    naczej-3-tys-zl-mandatu-a30916

    > - - -
    > Sejm uchwalił nowelizację ustawy Prawo o ruchu drogowym. Nowe przepisy
    > zakładają, że każdy, idąc poboczem w terenie niezabudowanym, będzie
    > musiał mieć przy sobie element odblaskowy.
    >
    > - - -
    >
    > A kiedy dzwonki i postronki i dlaczego jeszcze nie?

    Dzwonki i postronki są gorzej widoczne niż odblaski. No chyba że dzwonek będzie
    dobrze wypolerowany ;)

    W mej dość krótkiej karierze kierowcy zdarzyło mi się:
    - prawie trafić gościa idącego po zmroku bokiem drogi (z przeciwka nadjeżdżało inne
    auto, jego światła trochę mnie oślepiły, pieszego zobaczyłem w ostatniej chwili i
    minąłem o centymetry)
    - przejechać po gościu leżącym (!) w na środku drogi krajowej w poprzek (!). Zmarł
    po dowiezieniu do szpitala (nie ja jeden po nim przejechałem, ale byłem pierwszy
    który się zatrzymał żeby sprawdzić po czym de facto przejechałem.

    Odblaski naprawdę ratują życie.

    AdamK