  • Data: 2004-11-07 18:28:22
    Temat: Re: Postepowanie cywilne
    Od: f...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    > W ciągu 7 dni lub na nastepnym posiedzeniu. Czyli nie poźniej niz 7 dnia
    > lub nie później niż na następnym posiedzeniu. To tak jak gwarancja na
    > 100.000 km lub 3 lata. Teraz jasne?

    Teraz jasne. Choc z pouczenia tak jasno to nie wynika. Pytalem sie wielu osob i
    wszyscy zrozumieli to tak jak ja. Czyli wynika ze chyba to pouczenia moze
    wprowadzic w blad

    > Czemu tu się dziwić. Grzywma nałozona, nie zaskarzona w terminie to i
    > skierowana do egzekucji. A koszty komornicze wynikają z ustawy. Pretensje
    > możesz zgłosić do swojego posła.

    Jestem tylko zaskoczony ze od razu komornik. Nawet nie dali mi zebym zaplacil
    ta grzywne. Dostalem tylko informacje ze mi taka grzywne nalozono razem z
    pouczeniem. Nie bylo tam teminu platnosci tej grzywny ani konta bankowego. A
    potem byl od razu komornik. Troche to dzwine.

    > Oddalił, czy odrzucił? Bo chyba to drugie.
    > Twoją skargę potraktowano zapewne jako zażalenie na postanowienie o
    > ukaraniu grzywną i zostało ono odrzucone jako wniesione po terminie.
    > Podane przez ciebie motywy uchybienia terminowy - to jest nierozumienie
    > tekstu pisanego - nie stanowią podstawy do przywrócenia terminu. Zostałeś
    > prawidłowo pouczony, zgodnie z treścią przepisu kpc.

    No wlsanie jest wyraznie napisane ze oddalil. Czy cos to zmienia?

    Pozdrawiam
    Tomek