  • Data: 2004-11-07 22:10:19
    Temat: Re: Postepowanie cywilne
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 7 Nov 2004 19:28:22 +0100, <f...@v...pl> napisał:

    > Teraz jasne. Choc z pouczenia tak jasno to nie wynika. Pytalem sie wielu
    > osob i
    > wszyscy zrozumieli to tak jak ja. Czyli wynika ze chyba to pouczenia moze
    > wprowadzic w blad

    Pouczenie dokładnie powtarza treśc przepisu.

    > Jestem tylko zaskoczony ze od razu komornik. Nawet nie dali mi zebym
    > zaplacil
    > ta grzywne. Dostalem tylko informacje ze mi taka grzywne nalozono razem z
    > pouczeniem. Nie bylo tam teminu platnosci tej grzywny ani konta
    > bankowego. A
    > potem byl od razu komornik. Troche to dzwine.

    Dziwne, ale nie niemożliwe. Najwidoczniej po prostu darowali sobie
    wzywanie do zapłaty i posłali hurtem do komornika.

    > No wlsanie jest wyraznie napisane ze oddalil. Czy cos to zmienia?

    W zasadzie nic, mozliwe że po prostu pismo potraktowano inaczej, np jako
    wniosek o przywrócenie terminu. Tak czy inaczej powinno byc pouczenie o
    środkach odwoławczych.

    --
    Falkenstein