eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPoseł PiS ma donieść prokuraturze na przedskoczka Jażdżewskiego z KK257 › Re: Poseł PiS ma donieść prokuraturze na przedskoczka Jażdżewskiego z KK257
  • Data: 2019-05-10 15:17:50
    Temat: Re: Poseł PiS ma donieść prokuraturze na przedskoczka Jażdżewskiego z KK257
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5cd54b51$0$17345$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 10.05.2019 o 11:19, Liwiusz pisze:

    >Nie. Uważam, że to nie homoseksualizm jest przyczyną, że się
    >wzajemnie
    kryją.
    >Sposób organizacji tej instytucji i jej polityczna siła umożliwiająca
    >krycie przyciąga element przestępczy, który ma nadzieję pozostać
    >bezkarnym pod skrzydłami tej instytucji.

    Mowisz ?
    Troche mi sie nie wydaje, zeby mlody chlopak szedl do seminarium, bo
    lubi jeszcze mlodsze dzieci, a tylko w KK nie beda mu w tym
    przeszkadzac.

    Chronia sie wzajemnie, bo "trzeba dbac o dobro Kosciola", i "nie robic
    skandalu, tam gdzie nie trzeba".
    I to nie tylko pedofile sie chronia, co ksieza w ogolnosci.
    Czy tak calkiem bezkarny ... biskup ma duza wladze.
    Nawet jak nie chce robic skandalu, to ukarac moze, i utrudnic
    dzialalnosc.
    Albo wyslac do Afryki na misje - tam juz kontroli nie bedzie, ale
    "bezkarnosc" nabiera innego znaczenia.

    Gorzej, jak biskup tez pedofil.

    A osobna sprawa, ze taki katolicki ksiadz to jednak jakis
    "nienormalny" czlowiek musi byc.

    J.