eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPoseł PiS ma donieść prokuraturze na przedskoczka Jażdżewskiego z KK257 › Re: Poseł PiS ma donieść prokuraturze na przedskoczka Jażdżewskiego z KK257
  • Data: 2019-05-13 10:04:03
    Temat: Re: Poseł PiS ma donieść prokuraturze na przedskoczka Jażdżewskiego z KK257
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-05-10 o 14:06, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup

    > Ja tez nie wiem, ale znow - probujesz cos ogolnie udowodnic,
    > na podstawie jednej rodziny ?

    Wręcz przeciwnie, to Maciejewski twierdzi, że w rodzinach katolickich
    jest kipisz, i już by wolał być wychowywany przez parę gejów, a jak się
    pytam o powody takiego zdania, to wychodzi, że po prostu mu źle było w
    jego rodzinie.

    > Hm, no poniewieral sie ten katolicyzm po naszej historii, ale czy taki
    > wielki wplyw mial ?

    Stawiam na przykład tezę, że był głównym ośrodkiem umożliwiającym
    zachowanie naszej kultury i języka w czasach okupacji.

    > Czy on taki sprawdzony, to by mozna troche polemizowac.
    > Rozni sa tez rodzice.

    Wystarczy poobserwować. Jak znasz lepszy, to daj przykład jakieś
    rozwiniętej cywilizacji oparte

    --
    Liwiusz