eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPoseł PiS ma donieść prokuraturze na przedskoczka Jażdżewskiego z KK257 › Re: Poseł PiS ma donieść prokuraturze na przedskoczka Jażdżewskiego z KK257
  • Data: 2019-05-10 18:02:20
    Temat: Re: Poseł PiS ma donieść prokuraturze na przedskoczka Jażdżewskiego z KK257
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.05.2019 o 15:17, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > kryją.
    >
    > Mowisz ?
    > Troche mi sie nie wydaje, zeby mlody chlopak szedl do seminarium, bo
    > lubi jeszcze mlodsze dzieci, a tylko w KK nie beda mu w tym przeszkadzac.

    Racja. Nieprecyzyjnie się wyraziłem.
    Napisałem przyciąga, a miałem na myśli, że stwarza warunki. Mój błąd.
    Na księdza (itp.) idą raczej specyficzne typy osobowościowe, podatne na
    manipulację (indoktrynowane od wczesnego dzieciństwa) i z zaburzoną
    umiejętnością krytycznego myślenia (albo z całkowitym brakiem takiej
    umiejętności i to niekoniecznie z własnej winy) i gdyby nie wstąpienie
    do takiej instytucji byłaby spora szansa, że w normalnym życiu nigdy by
    się nie odważyły, albo nawet nie pomyślały, że można bezkarnie przez
    wiele lat, często aż do emerytury np. wykorzystywać seksualnie dzieci.
    Instytucja świeżo upieczonemu klerykowi "podaje na tacy" zaufanie
    dziecka, tajemnicę spowiedzi, szantaż emocjonalny (jak komuś powiesz, to
    będziesz się smażył w piekle) itd. Do tego oferuje bezkarność i pomoc w
    razie wpadki, bo "dobro" instytucji jest ważniejsze od jakiegoś dziecka.

    Pozdrawiam
    Piotr