    From: Wojciech Szweicer <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pornografia a prawo.
    Date: Thu, 17 Jul 2003 12:43:45 +0200
    Sender: w...@p...onet.pl@chello212186144189.chello.pl

    Dnia 2003-07-16 14:43, scream napisał(a):

    > To o czym piszesz odnosi sie jedynie do małoletnich i do zwierząt, a
    > także do brutalnego seksu itp.
    > produkcja i rozpowszechnianie jest w 100% dozwolone, pod warunkiem, ze
    > znajduje sie ostrzezenie, ze materialy sa dla osob powyzej 18 roku
    > zycia.. Nikt nie moze tego zabronic.

    Tak, nie napisałem, że jest inaczej, dla jasności podałem cały przepis.

    > A pozatym - mozesz mi podac dokladna definicje pornografii? Chyba nikt
    > jeszcze takiej nie opracował..

    A to inna sprawa. Ciekawe też, że nikt nie wie, czym jest pornografia,
    ale jeśliby była to pornografia z udziałem dzieci, to każdy by wiedział,
    że to jest pornografia... Każdy dziennikarz, który zarabia na tekstach w
    stylu "nie można zdefiniować pornografii, bo jednego podnieca to, a
    drugiego tamto", od razu stanąłby w obronie tych dzieci...
    - Szwejk

    --
    www.wielkawojna.prv.pl

    1914-1918