    From: Wojciech Szweicer <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pornografia a prawo.
    Date: Wed, 16 Jul 2003 13:27:40 +0200
    Sender: w...@p...onet.pl@chello212186144189.chello.pl

    Dnia 2003-07-16 13:04, marek napisał(a):

    >KK mowi:
    >§ 3. Kto produkuje w celu rozpowszechniania lub sprowadza albo
    >rozpowszechnia treści pornograficzne z udziałem małoletniego poniżej lat 15
    >albo związane z użyciem przemocy lub posługiwaniem się zwierzęciem, podlega
    >karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5.
    >
    >Czyli punkty:
    >1. "Kto produkuje w celu rozpowszechniania..."
    >2. "...sprowadza... "
    >3. "...rozpowszechnia treści pornograficzne..."
    >wszystkie tycza sie...
    >
    >"...małoletniego poniżej lat 15 albo związane z użyciem przemocy lub
> [...]
    Tak, ale są jeszcze par. 1 i 2.:
    1. Kto publicznie prezentuje treści pornograficzne w taki sposób, że
    może to narzucić
    ich odbiór osobie, która tego sobie nie życzy,...
    2. Kto małoletniemu poniżej lat 15 prezentuje treści pornograficzne lub
    udostępnia
    mu przedmioty mające taki charakter,...

    Czyli jeśli w kiosku znajdziesz wyeksponowaną gazetkę, możesz wezwać
    policję.
    - Szwejk

    --
    www.wielkawojna.prv.pl