  • Data: 2003-07-16 12:43:42
    Temat: Re: Pornografia a prawo.
    Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Wojciech Szweicer napisał:
    > Produkcja - nie. Pod warunkiem, że nie uczestniczy w tym, ktoś, kto
    > sobie nie życzy, niepełnoletni i zwierzęta (Art. 202 KK). Poza tym par.
    > 3 mówi "kto produkuje w celu rozpowszechniania...". Czyli jeśli nie masz
    > zamiaru rozpowszechniać...

    To o czym piszesz odnosi sie jedynie do małoletnich i do zwierząt, a
    także do brutalnego seksu itp.
    produkcja i rozpowszechnianie jest w 100% dozwolone, pod warunkiem, ze
    znajduje sie ostrzezenie, ze materialy sa dla osob powyzej 18 roku
    zycia.. Nikt nie moze tego zabronic.

    A pozatym - mozesz mi podac dokladna definicje pornografii? Chyba nikt
    jeszcze takiej nie opracował..

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl