  • Data: 2005-07-27 16:58:33
    Temat: Re: Porażenie prądem przez AutoAlarm
    Od: "Mariusz O." <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dc8drq$j7b$1@inews.gazeta.pl...

    > od tego sa ubezpieczenia. i policja, Ty masz prawo zlapac takiego
    > zlodzieja i doprowadzic na policje.
    > a nie zamordowac.
    >
    > nie Pan od tego na dziendobry zaczal.
    >
    > Ja pytalem o sprawy prawne i niezamierzam nikogo
    >
    > tak tak tylko zabic ewentualnie trwale okaleczyc,

    > pan oswiadczyl ze ZAMIERZA zrobic cos co ZABIJE ew OKALECZY zlodzieja.
    >
    > EOT

    ech, to Źle Pan zrozumiał, gdybym chciał to zrobić to nie pisałbym na to
    forum !
    Znów sie powtórze: Interesuje mnie co prawo o tym sądzi gdyby ktoś naprawde
    zmaistrował takie urzadzenie i doszlo do tragedii, kto bedzie winny a
    dokladnie czy winny bedzie wlasciciel.
    Juz nie ma sensu rozwijac tego wątku, bo widac to wyraźnie w przepisach ze
    ostrzezenia nawet o zagrozeniu zycia uzywane przez właścicieli sa nielegalne
    ale przez Państwo sa legalne, przynajmniej ja tak rozumiem, moze i blednie.
    Pozdrawiam
    Mariusz