    From: "Mariusz O." <m...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Porażenie prądem przez AutoAlarm
    Date: Wed, 27 Jul 2005 17:28:33 +0200

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości > jest to llogiczne samo w sobie, dziwi mnie ze zadajesz te
    pytanie.
    > Planuje zamordowac potencjalnego zlodzieja poprzez porazenei silnym
    > pradem.
    >
    > Pamietaj ze przestepswto jest poplenine nawet wtedy gdy nie wiemy ze nie
    > ma przedmiotu
    > na ktorym te przestepswto zamierzamy popelnic.

    To poligon wojskowy i elektrownia tez lamie Prawo!?
    Jak wejde na teren elektrowni i dotkne jakiegos kabla i mnie prad spali to
    co kierownik Elektrowni pojdzie siedziec na 25lat za to ze nie przewidzial
    ze ktos jakims cudem moze sie znalesc na terenie ktory niesie smierc

    > kodeks karny przewiduje za to jakas kare?
    > Chcesz walczyc o sprawieldiowsc to postaraj sie o dodanie do
    > Art. 279. i do Art. 278. punktu ktory wykluczy mozliwosc stosowania
    > prawa
    >
    > ktore umozliwia sedziemu zawieszenie wykonania kary,

    Tak zgadzam sie, prawo trzeba zmienić.

    > myslisz ze jak mlody chlopak pojdzie na 3 miesiace czy rok w pierwszym
    > przypadku (minimum) siedziec
    > to nie zmadrzeje?
    > Na wiekszosc to podziala.

    A jak zobacza ze wlamywanie sie do cudzych samochodow jest smiertelne to
    samochody pzestana ginac.