  • Data: 2005-07-27 13:10:25
    Temat: Re: Porażenie prądem przez AutoAlarm
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >dlatego ja radzilbym wywiesc zlodzieja gdzies do lasu i zostawic tam
    >zwloki, tak samo jak "radzili" policjanci w sprawie koscia co zranil
    >smiertelnie zlodzieja nozem u siebie w domu

    oj nieldanie nieladnie, nie pwoeim co wlasnie robisz, domysl sie sam

    jendak musze powiedziec z emasz pewne luki w swoim rozumowaniu.(i nie po raz
    pierwszy)
    Domownik nie jest w stanie przewidziec wejscia zlodzieja i tu uwazalbym
    w wielu przypadkach za usprawieliwione zabicie zlodzieja, bo zwykle
    spotkanie wlasciciela domu przy wlamaniu konczy sie tragedia,

    natomiastw przypadku samochodu te morderstwo jest planowane.

    p.

    --
    szukasz pięknej ziemi? http://www.swistak.pl/aukcje/1197643.html
    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"